Την ανάγκη άμεσης επανασύνδεσης του Ιράν με τη Διεθνή Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (IAEA)επανέλαβε σήμερα Τρίτη 14/6 ο Γενικός Διευθυντής της υπηρεσίας, Ραφαέλ Γκρόσι, τονίζοντας ότι η συνεργασία με την Τεχεράνη είναι «κλειδί» για την επίτευξη μιας επιτυχούς συμφωνίας στο πυρηνικό ζήτημα.
Ο Γκρόσι αποκάλυψε, επίσης, πως έχει ήδη προτείνει συνάντηση με τον Ιρανό Υπουργό Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, στο πλαίσιο της διπλωματικής προσπάθειας για αποκλιμάκωση και επαναφορά των διαύλων επικοινωνίας. Η τοποθέτηση του επικεφαλής της IAEA έρχεται σε μια περίοδο έντονης διεθνούς ανησυχίας, μετά και την πρόσφατη στρατιωτική κλιμάκωση ανάμεσα σε Ιράν και Ισραήλ.

